DAU AL SET en el fons del Museu Abelló

Del 3 de maig al 8 de juliol de 2007

Mostra comissariada per Arnau Puig sobre el fons de l’anomenat grup Dau al Set, del qual n’eren components plàstics els pintors Joan Ponç, Antoni Tàpies, Modest Cuixart, Joan-Josep Tharrats i el poeta Joan Brossa.

El museu té una important quantitat d’obres recollida d’aquests artistes des de l’inici per la curiositat, interès i afanycol·leccionista de Joan Abelló.

L’exposició mostrava també l’obra de Joan Abelló contemporània dels fets, que serveix per mostrar el punt de connexió amb l’acció dels components de Dau al Set i una panoràmica dels artistes que, tot i ser contemporanis de la gent del grup, per qüestions de coneixença física personal i ateses les dificultats de connexió en aquelles circumstàncies, no pogueren formar part d’aquella escomesa, malgrat ser-ne creadors innovadors.

• Dau al Set