Joan Ponç. CAPSES SECRETES 1975-1980

Del 8 de novembre al 23 de desembre de 2012

“Joan Ponç. CAPSES SECRETES 1975 -1980”, presentava una selecció de 122 dibuixos de la suite “Capses
Secretes”, que consta de 424 dibuixos en total i es desglossa en 9 sèries: Mini-geperuts, Degollats, Caps-espelma, Èxtasi, Espurnes, Irregulars, Degenerats, Celestial i Estranya. Cada sèrie anava acompanya d’un text que el mateix artista va demanar a diferents escriptors amb motiu de la primera exposició de la suite, el 1983, a Granollers.

“Capses Secretes” també presentava un àmbit de documentació amb entrevistes, fotografies del pintor, llibres de consulta i altres documents per tal d’oferir al visitant eines de coneixement, contextualització i anàlisi de l’exposició i de la figura de Joan Ponç.