Aurèlia Muñoz. Recerques infinites. Fibres, textures i espai

Aquest projecte expositiu es va plantejar com una mostra antològica sobre aquesta artista del tèxtil català amb un doble objectiu.
D’una banda, mostrar al públic en general l’obra que va realitzar Aurèlia Muñoz (1962 -2009), la qual forma part d’una generació d’artistes catalans a recuperar pel seu pes en l’evolució i la representació de l’art català a nivell internacional.
I d’altra, donar a conèixer aquelles tècniques artístiques d’arrel artesanal, que no sovintegen en les exposicions dedicades a l’art contemporani, i que actualment en contraposició, a la plena eufòria virtual i tecnològica, tornen a ser apreciades,valorades i reivindicades en tant que “fetes a mà”, “naturals”, ”autèntiques”…