Vestigis del Modernisme. Entre salons. Granados & Pellicer.

L’exposició ens proposa “sentir la música i escoltar la pintura”

Aquesta exposició, produïda pel Museu Abelló, aprofita la celebració de l’Any Granados per donar a conèixer l’amistat que unia els dos artistes, el músic i compositor Enric Granados i el pintor Carles Pellicer.

El pintor Carles Pellicer és, encara avui, un gran desconegut pel gran públic. Pellicer fou un dels mestres i mentor del pintor molletà Joan Abelló, el qual, en heretar bona part de les peces de Can Pellicer, es va iniciar en l’apassionant i màgic món del col·leccionisme, embrió del Museu i la Casa del Pintor.

L’oportunitat que ens brinda l’Any Granados ens permet donar a conèixer la figura de Carles Pellicer a partir de pintures, dibuixos, objectes decoratius i  fotografies de la Col·lecció Abelló. Fruit del profund treball d’investigació, s’han trobat moltes obres de Pellicer de particulars i institucions museístiques com el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Vestigis del Modernisme. Entre salons. Granados & Pellicer completa la trilogia d’exposicions que es va iniciar l’any 2011 amb l’objectiu de difondre diferents aspectes del fons modernista de la Fundació Municipal Joan Abelló: Obrim el teló (2011) i Interioritats quotidianes (2013).

Dossier de premsa
Catàleg