Cicle Experimentem amb l’art

D’enamorar-se així, d’equivocar-se així, d’exposar-se així.

A cura d‘Experimentem amb l’Art amb Dolors Juarez, Judit Onsès i Isaac Sanjuan

• Línia de fuga 1 a càrrec d’Espai en Blanc
    Els nostres pressentiments són veritatUna nova definició de la realitat forma part de la lluita per transformar-la. El pressentiment és un desafiament i una invitació. Pressentir que podem anar més enllà és el que ens mou.Espai en Blanc, dins la línia de fuga que estan desenvolupant en el cicle de l’Aparador del museu Abelló de Mollet, proposen el taller Els nostres pressentiments són veritat. Una invitació a pensar, un intent de desbordar el marc, el que cadascú es construeix, el que ens imposen, el que ens ve donat i no qüestionem. Un dia de trobada on prendre la paraula, pensar col·lectivament, reflexionar i dialogar sobre allò que ens ateny, ens inquieta o ens preocupa, a partir dels Pressentiments d’Espai en Blanc, però qui sap, potser del taller també en pot sortir algun Pressentiment nou…I al migdia, paella per tots aquellxs que estigueu prenent part en el taller, un espai més amè i distès on seguir compartint el nostre (mal/ben) estar i mirades sobre el món.

Taller de pressentiments: dissabte 18 de març d’11 a 18 h (a les 14 h. paella)

Activitat gratuïta
    Inscripcions a museuabello@molletvalles.cat, al tel 93 544 50 99 o a la recepció del Museu