De l’acció a la ficció (i viceversa)

WORKSHOP  PER  APRENDRE A DESENVOLUPAR  LA TEVA IDEA  ARTÍSICA
A càrrec de Sergi Selvas

Taller de creació que proposa una metodologia basada en la traducció de formats i idees compartides des del text, al dibuix, la imatge i la performance. A partir de la traducció de textos en dibuixos, aquests en imatges, en vídeo, i finalment en accions, es proposa als participants treballar sobre un mètode que permeti generar una consciència col·lectiva del procés de creació. És possible establir uns criteris comuns que permetin generar un llenguatge comú i alhora, obert i mutable? Com des de la interacció de les diverses subjectivitats, és possible arribar a un consens que faciliti una construcció col·lectiva de noves narratives i nous llenguatges artístics? Aquest és doncs un taller pràctic de creació conduït amb objectiu de produir una acció individual o col·lectiva al final del dia, treballant amb diversos formats i pràctiques, experimentant noves formes de veure i produir projectes artístics.

Activitat gratuïta
Inscripció prèvia a museuabello@molletvalles.cat, al telèfon: 93 544 50 99 o a la recepció del Museu

• acció ficció 31-3-17