Convocatòria projecte: El Racó de l’Artista

El Museu Abelló obre de nou la convocatòria per exposar a l’espai El Racó de l’Artista

Fins el 30 d’abril, els artistes de Mollet o directament vinculats amb la ciutat poden presentar propostes per exposar a El Racó de l’Artista del Museu Abelló, un espai reservat a l’obra d’artistes locals.

Per poder exposar a El Racó de l’Artista, les persones interessades poden presentar la seva proposta fins el 30 d’abril a la recepció del Museu o per correu electrònic (museuabello@museuabello.cat). Cal aportar les dades personals, el currículum artístic i  un book dels treballs dels dos darrers anys.

El Racó de l’Artista és un petit espai situat al vestíbul del Museu Abelló que es va habilitar l’any 2014, tot coincidint amb el 15è aniversari de l’equipament. Des d’aleshores, mostra l’obra d’artistes locals, aproximadament 4 projectes cada any. Fins ara, El Racó de l’Artista ha acollit 10 exposicions d’artistes de diferents disciplines, com la fotògrafa Judith Vizcarra, la ceramista Encarna Calahorra, l’artista multidisciplinar Raquel Avellaneda o el reconegut artista Lluís Estopiñan.

Informació:  museuabello@molletvalles.cat , 93 544 50 99

• Racó