Plou, neva, pinta

L’exposició pretén apropar les noves perspectives de la pintura contemporània a tot tipus de públics, especialment, als infants.

En la mostra es presenta l’anomenada “pintura expandida”, una categoria que es caracteritza perquè, en lloc de basar-se en l’ús dels pinzells, la matèria pictòrica, el bastidor i el llenç, entén com a obres pictòriques produccions que parteixen de l’espai, el gest, l’objecte, la fotografia o, fins i tot, dels dispositius digitals. Aquestes tècniques eixamplen els límits tradicionals de la pintura per convertir-la en una tècnica multidisciplinària que els artistes han fet evolucionar durant el transcurs dels segles XX i XXI a partir de la investigació i l’experimentació d’una de les principals “belles arts”.

“Plou, neva, pinta” pretén apropar la pintura expandida a través d’alguns dels artistes més representatius de l’estat espanyol. A Mollet, l’exposició s’amplia amb 3 obres de la col·lecció Abelló, dues de Joan Abelló i una d’Antoni Tàpies.

Aquesta exposició és una mostra organitzada pel Centre d’Art La Panera i el Museu d’Art Jaume Morera, que ha itinerant per diferents espais i que es podrà veure a Mollet fins al 4 de novembre.

Catàleg exposició Plou, neva, pinta

• Plou_neva_pinta_web