El Museu viatja

El Museu Abelló deixa obra:

• Per a l’exposició ELS DALÍ DE FIGUERES. La família, l’Empordà i l’art, deixem una quinzena de documents de la nostra col·lecció. L’exposició es pot visitar del 28 d’abril al 4 de novembre de 2018,  al Museu de l’Empordà.
  • Per a l’exposició PABLO PICASSO. La formación de un genio, al Museu EPC Art Center de Shenzhen (Xina), del 8 de setembre al 30 de novembre de 2018, deixem el retrat que Picasso va fer a Joan Abelló.
  • Per a l’exposició POESIA BROSSA deixem 6 obres i una desena de fotografies que mostren la relació que l’unia a Joan Abelló. Aquesta exposició es pot visitar al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) del 20 de setembre de 2017 al 25 de febrer de 2018.
  • Per a l’exposició MUXART, color i composició deixem l’obra “Bodegó”.
    Aquesta exposició es podrà veure al Museu de Mataró a partir del 3 de juliol de 2014 i restarà a la permanent de l’Espai Muxart de Martorell.

El Museu Abelló itinera exposicions:

• Actualment no tenim cap exposició itinerant.
  • Bodegó, Muxart
  • Picasso Xina