Exposicions previstes

De París a Nova York. Gravats de la Col·lecció Gelonch Viladegut

25/10/2018
Imatge expo de paris a nova york

Del 19 de desembre al 19 de maig /

Els segles XIX i XX han sigut protagonistes de grans evolucions en el món de l’art i en el mercat de l’art.

L’exposició “De París a Nova York” vol mostrar, mitjançant gravats i obra gràfica dels grans artistes del moment, l’evolució que acabem de descriure: l’eclosió i evolució de l’art i els canvis de capitalitat del món i del mercat de l’art.

Gravats i obra gràfica els grans artistes del moment. Eclosió i evolució de l’art i els canvis de capitalitat del món i del mercat de l’art.

Exposició organitzada per l’Oficina de Patrimoni Cultural de l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona, la Col·lecció Gelonch Viladegut, el Museu Comarcal de Manresa i el  Museu Abelló de Mollet del Vallès