De París a Nova York. Gravats de la Col·lecció Gelonch Viladegut

Del 19 de desembre de 2018 al 28 d’abril de 2019 /

Els segles XIX i XX han sigut protagonistes de grans evolucions en el món de l’art i en el mercat de l’art.

L’exposició “De París a Nova York” vol mostrar, mitjançant gravats i obra gràfica dels grans artistes del moment, l’evolució que acabem de descriure: l’eclosió i evolució de l’art i els canvis de capitalitat del món i del mercat de l’art.

Gravats i obra gràfica els grans artistes del moment. Eclosió i evolució de l’art i els canvis de capitalitat del món i del mercat de l’art.

Exposició organitzada per l’Oficina de Patrimoni Cultural de l’Àrea de Cultura, Educació i Esports de la Diputació de Barcelona, la Col·lecció Gelonch Viladegut, el Museu Comarcal de Manresa i el  Museu Abelló de Mollet del Vallès

Visites guiades:
Diumenge 27 de gener, 12 h
Dissabte 23 de març
Dissabte 27 d’abril

Taller de gravat per a adults:
9 i 10 de març

• de parís a nova york
  • 1140x385px-esquerra
  • Imatge expo de paris a nova york