Destacats portada Notícies

Curs de gravat al Museu Abelló

gravat permanyer

15 i 16 de març / per Rosa Permanyer

Litografia sobre polièster amb tòrcul portàtil

Aquest taller s’adreça a persones interessades en el món de l’art i l’obra gràfica, no es precisen coneixements de gravat.

Tot coincidint amb l’exposició “De París a Nova York. Gravats de la Col·lecció Gelonch Viladegut”, el Museu Abelló organitza un curs de gravat. L’objectiu del taller és que l’alumne descobreixi una de les tècniques de gravat contemporani i s’apropi a l’obra gràfica per potenciar la seva expressió artística. La litografia sobre polièster és una tècnica nova no tòxica que ens permet imprimir dibuixos i transferir imatges fotogràfiques amb un procés relativament fàcil. Les imatges es poden crear amb retoladors permanents, bolígrafs de diferents gruixos i fotocòpies en làser de fotografies o imatges manipulades digitalment.

Horaris:
Divendres 15 de març, de 18 a 20 h
Dissabte 16 de març, de 10.30h a 13.30 h i de 15.30 a 18.30h
Preu (material inclòs): 62 euros (els Amics del Museu tenen un descompte del 15%)

Més informació i inscripcions: Tel. 93 544 50 99 / educamabello@molletvalles.cat

Curs impartit per Rosa Permanyer (www.rosapermanyer.org)