Celebrem el 20è aniversari del Museu

El 27 de març de 1999 es va inaugurar el Museu Abelló. 20 anys després, el Museu Abelló s’ha consolidat com un equipament cultural de primer ordre i es troba entre els 18 museus d’art que formen part de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya.

Volem celebrar aquest aniversari amb tota la ciutadania i per aquest motiu hem organitzat un programa d’activitats durant el cap de setmana del 30 i 31 de març adreçat a tots els públics. Destaquen les visites comentades a l’exposició permanent del Museu que seran conduïdes per una vintena de persones que no són expertes en art però que estan relacionades d’alguna manera amb el Museu i se l’estimen (treballadors, alumnes i professors, membres de l’Escola de Música, col·laboradors, Amics del Museu, etc).

El comerç amb la cultura
D’altra banda, amb l’objectiu d’estendre aquesta celebració a tota la ciutat, el Museu Abelló col·labora amb la Setmana del Comerç. Les botigues participants oferiran entrades per visitar el Museu i la Casa del Pintor i faran difusió de la col·lecció Abelló.

PROGRAMA D’ACTIVITATS 20 ANYS MUSEU ABELLÓ

Dissabte 30 de març
d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Portes obertes