Celebrem el 20è aniversari del Museu

21/03/2019

El 27 de març de 1999 es va inaugurar el Museu Abelló. 20 anys després, el Museu Abelló s’ha consolidat com un equipament cultural de primer ordre i es troba entre els 18 museus d’art que formen part de la Xarxa de Museus d’Art de Catalunya.

Volem celebrar aquest aniversari amb tota la ciutadania i per aquest motiu hem organitzat un programa d’activitats durant el cap de setmana del 30 i 31 de març adreçat a tots els públics. Destaquen les visites comentades a l’exposició permanent del Museu que seran conduïdes per una vintena de persones que no són expertes en art però que estan relacionades d’alguna manera amb el Museu i se l’estimen (treballadors, alumnes i professors, membres de l’Escola de Música, col·laboradors, Amics del Museu, etc).

El comerç amb la cultura
D’altra banda, amb l’objectiu d’estendre aquesta celebració a tota la ciutat, el Museu Abelló col·labora amb la Setmana del Comerç. Les botigues participants oferiran entrades per visitar el Museu i la Casa del Pintor i faran difusió de la col·lecció Abelló.

PROGRAMA D’ACTIVITATS 20 ANYS MUSEU ABELLÓ

Dissabte 30 de març
d’11 a 14 h i de 16 a 19 h
Portes obertes