Exposicions en curs Slideshow portada

30/04/2019
Turquia

Del 18 de maig al 20 d’octubre de 2019

“Quan viatjo no miro mapes ni pregunto res a ningú. Sempre vaig endavant. I si no sé on anar, tombo a la dreta”. És així com Joan Abelló va desplegant la seva cartografia de colors per tot el món, des que el 1962 fa el seu primer viatge a l’estranger.  El Joan Abelló viatger aconseguí viure amb plenitud i intensitat la seva vida; d’un home que estimà el seu Mollet, sovint a quilòmetres de distància.

Aquesta exposició és una producció del Museu Abelló, comissariada per Susanna Portell.

Díptic de l’exposició (pdf)

ACTIVITATS

Presentació de l’exposició: dissabte 18 de maig, a les 19 h

Visites comentades:
– Diumenge 2 de juny, a les 11.15 h
– Dissabte 13 de juliol, a les 11.15 h
– Dissabte 17 d’agost, a les 21 h
– Diumenge 18 d’agost, a les 19 h
– Dilluns 19 d’agost, a les 18 h

Activitats familiars / juliol:
“Viatges de conte” al Museu Abelló:
–  Dijous 4 de juliol, 18.30 h
Viatjant amb contes, a càrrec de Gemma Garcia

– Dijous 11 de juliol, 18.30 h
Storytime “Around the world”. Conte teatralitzat en anglès
A càrrec de Kids&Us Baix Vallès

Activitats familiars / agost:
– “La volta al món amb els sentits” (per a infants de 18 mesos a 4 anys): dissabte 17 d’agost, a les 18 h
– “La volta al món amb Joan Abelló” (de 4 a 12 anys): diumenge 18 d’agost, a  les 12 h

CONCURSOS

Organitzem dos concursos relacionats amb l’exposició:

1. Envia’ns una postal com les d’abans
    Us animem a enviar-nos una postal dels indrets on viatgeu o, simplement, dels paisatges que més us agradin. Entre totes les postals rebudes, sortejarem una experiència gastronòmica per a dues persones (gentilesa de Bthe travel Brand – c. Barcelona, 11 – Mollet del Vallès).
    També tindrà premi el text més original, que rebrà un lot de productes de l’exposició. Per participar podeu enviar tantes postals com vulgueu, abans del 31 d’octubre de 2019 a:
    Museu Abelló
    Berenguer III, 122
    08100 – Mollet del Vallès – Barcelona
  2. Concurs a Instagram #ViatgesAbelló
    Immortalitzeu els indrets o paisatges que us inspirin i compartiu la fotografia a Instagram amb l’etiqueta #ViatgesAbelló, del 18 de maig fins al 31 d’octubre de 2019. Entre totes les publicacions, sortejarem un lot de productes de l’exposició.