Viatges de conte per a les tardes d’estiu

4 i 11 de juliol, 18.30 h /

En el marc de l’exposició Un món sense mapes. Els viatges de Joan Abelló, us proposem la programació familiar d’estiu “Viatges de conte”, dues tardes de juliol en què els contes prendran el protagonisme.

Els dijous 4 i 11 de juliol, el Museu acollirà dues sessions de contes que tenen els viatges com a rerefons, per tal que els infants passin una estona entretinguda mentre aprenen el valor de viatjar i conèixer món, una passió que va acompanyar Joan Abelló al llarg de la seva vida, tal i com recull l’exposició.

Sessions “Viatges de conte”

Dijous 4 de juliol, 18.30 h
Viatjant amb contes, a càrrec de Gemma Garcia

Dijous 11 de juliol, 18.30 h
Storytime “Around the world”, a càrrec de Kids&Us Mollet

Les sessions de “Viatges de conte” són gratuïtes i es faran a 2/4 de 7 de la tarda en un racó dins de l’exposició Un món sense mapes que convida a relaxar-se i gaudir tranquil·lament de l’ambient dels viatges.

• titol_web
  • Cartell DIN A3