Ja tenim guanyadors del concurs de postals!

Ja tenim guanyadors del concurs de postals que vam engegar amb l’exposició Un món sense mapes. Els Viatges de Joan Abelló. Recordem que el concurs tenia dues categories; postals enviades per correu ordinari al Museu i imatges de postal penjades a Instagram amb l’etiqueta #viatgesAbelló.

Dins la categoria de postals com les d’abans, hi havia dos premis en joc que han estat per:

• SORTEIG d’una experiència gastronòmica per a dues persones gentilesa de B The travel Brand (c. Barcelona-Mollet) — GEMMA PUJOL
  • PREMI d’un lot de productes del Museu Abelló a la postal amb el text més original — MONTSE SÁNCHEZ

Pel que fa a la imatge d’Instagram, d’entre els més de 100 perfils que han participat, hem sortejat un lot de productes del Museu Abelló. El guanyador ha estat — @jorgesr91

En els propers dies, el Museu es posarà en contacte amb els guanyadors per fer-los entrega dels premis. Moltes gràcies a tothom per participar!

• Photo 26-11-2019, 12 42 50