El Museu Abelló celebra la Festa Major de Sant Vicenç

Del 18 al 26 de gener 2020/

Com cada any, el Museu celebra la festa major d’hivern de Mollet amb un seguit d’activitats. La més destacada d’enguany, és la inauguració de l’exposició sobre el dibuixant d’humor Josep Antoni Fernández Fer, que tindrà lloc el dissabte 18 de gener a 2/4 de 7 de la tarda.

En el marc d’aquesta exposició, s’organitza un taller familiar el dimecres 22 (12 h) i una visita comentada, diumenge 26 (12 h).

També es renovarà el Racó de l’Artista amb l’exposició Tiempo al tiempo, d’Oscar Moya, que s’inaugura el dissabte 18 a les 12 del migdia.

Com és habitual, el cap de setmana de 18 i e 19 de gener i el mateix dia de Sant Vicenç (22 de gener) hi haurà jornada de portes obertes al Museu i a la Casa del Pintor (visites a les 12 h i, dissabte, també a les 17 h. Es recomana reservar, ja que l’aformanet és limitat).

Totes les activitats de festa major són gratuïtes.

PROGRAMA SANT VICENÇ 2020

Dissabte 18 de gener

Inauguració Racó de l’Artista
Tiempo al Tiempo, d’Oscar Moya