Visita segura

08/10/2020
entrada_tw

Us donem la benvinguda al Museu en temps de COVID-19 i us expliquem les mesures que hem adoptat per tal que el Museu sigui un espai de trobada segur.

•     Hem extremat i intensificat la neteja de tots els seus espais i elements, especialment aquells que estaran al vostre abast: vitrines, serveis públics, elements i espais de descans, ascensors, escales i baranes, etc.
  •     Hem disposat diferents punts d’higiene amb gel desinfectant a l’entrada del Museu i al llarg del recorregut de la visita.
  •     Hem instal·lat diferents punts d’informació i de senyalització per recordar les mesures de visita segura a seguir: ús obligatori de la mascareta, sentit únic de la visita, distància de seguretat, aforament limitat, etc.
  •     Hem col·locat mesures de protecció als elements de la botiga. Els podreu adquirir sol·licitant-ho al personal d’atenció al públic.