Casa del Pintor

La Casa del Pintor

La Casa del Pintor Abelló és un lloc privilegiat i màgic on es pot descobrir la passió per l’art i pel col·leccionisme. A través d’una gran quantitat d’objectes, i principalment de pintures i escultures, ens podem apropar a diferents èpoques i mons.

1. Educació infantil
Títol: L’armari dels sentits
Descripció: A partir d’un armari rober de joguina ple de propostes i activitats per l’aula, experimentarem amb els cinc sentits la casa d’un col·leccionista. Tot seguit, farem una visita dinamitzada a la Casa del Pintor.
Taller: Treball experimental amb els colors.

2. Primària
Títol: Un món dins la maleta I
Descripció: A través dels jocs que ens proposen les maletes, a l’aula s’introduirà l’alumnat al món del col·leccionisme i dels viatges d’Abelló. L’activitat es complementa amb una visita dinamitzada a la Casa del Pintor.
Taller: Treballarem la pintura de paisatge.

Títol: Un món dins la maleta II
Descripció: La segona part d’aquesta proposta, en durà a conèixer nous països a partir dels jocs que proposen les maletes a l’aula. A la visita, descobrirem nous espais i objectes de la Casa del Pintor.
Taller: Elaboració d’un quadern de viatges

3. Secundària
Títol: Abelló, el pintor viatger
Descripció: Viatjarem a través de l’obra i la col·lecció Abelló, tot dialogant sobre la diversitat de cultures i paisatges.
Taller: Experimentarem amb la tècnica del pastel.

Títol: Modernismes
Descripció: Visita didàctica  a través dels objectes de la col·lecció per conèixer les principals característiques del modernisme català.
Taller: Disseny i creació de rajoles hidràuliques amb foam.

4. Batxillerat
Títol: Abelló i el col·leccionisme
Descripció: Visita a les diverses col·leccions de la Casa del Pintor, on descobrirem i comprendrem la passió d’Abelló pel col·leccionisme, mitjançant les diferents peces que l’artista va adquirir.
Taller: Creació d’un llibre d’artista.

Títol: Modernismes
Taller: Disseny i creació de rajoles hidràuliques amb foam.

5. Per a tots el nivells
Títol: La Casa del Pintor Abelló
Descripció: Visita didàctica a la Casa del Pintor Abelló adaptada als diferents nivells.

PREUS:
Visita: 35,00 € grup classe
Visita i taller: 3,00 € per alumne
*Activitat doble: 6 € per persona

PDF Serveis educatius curs 2022-23

Veure més informació sobre activitats relacionades a Itineraris i packs d’un dia.