Qui té un Museu, té un tresor

19/03/2019

Fes-te Amic del Museu!

T’has plantejat mai què fa possible que puguem passejar pels museus i gaudir del nostre patrimoni artístic?

Saps que darrera de cada museu, de cada col·lecció, de cada peça, hi ha un equip de persones que fan possible la seva conservació, catalogació i exhibició? No et sorprendrà si et diem que cada museu és un projecte col·lectiu i que la responsabilitat de fer-lo créixer va més enllà de la institució i les administracions que li donen suport.

Ara que el Museu ja té 20 anys, volem donar un impuls i fer créixer els Amics del Museu Abelló. Per això, presentem una campanya que ens transmet la importància de tenir un Museu com el nostre (pocs municipis en poden presumir) i mantenir-lo.

QUI TÉ UN MUSEU, TÉ UN TRESOR

Estem convençuts que la millor manera de tirar endavant i fer créixer el Museu Abelló, la Casa del Pintor i el nostre fons d’art és amb persones i empreses com tu; compromeses amb l’art i amb el nostre patrimoni cultural; amb ganes d’aportar idees, recursos i propostes per, en definitiva, enriquir el projecte del Museu Abelló.

Ser AMIC del Museu és participar i donar suport al projecte d’aquesta institució.

Ser AMIC del Museu és contribuir a mantenir aquest tresor cultural.

Ser AMIC del Museu et permet gaudir de sortides, descomptes i altres avantatges.

+ informació

• qui-te-un-museu-te-un-tresor