Visita segura

,
15/03/2021

Us donem la benvinguda al Museu en temps de COVID-19 i us expliquem les mesures* que hem adoptat per tal que el Museu sigui un espai cultural de trobada segur.

•     Seguim estrictament les recomanacions sanitàries pel que fa al control d’aforaments.
  •     Hem disposat diferents punts d’higiene amb gel desinfectant a l’entrada del Museu i al llarg del recorregut de la visita.
  •     Hem instal·lat diferents punts d’informació i de senyalització per recordar les mesures de visita segura que cal seguir: ús obligatori de la mascareta.

*Seguim estrictament les mesures establertes en tot moment per les autoritats responsables pel que fa al sector cultural dels museus, tot adaptant els aforaments als percentatges establerts, així com seguint les indicacions sobre la possibilitat de realitzar visites comentades, activitats, tallers, etc.