Concurs Visita virtual al Museu

18/03/2020

Darrer dia per participar: 3/06/2020

El Museu Abelló engega un concurs per incentivar la visita virtual a les sales de l’equipament.

Amb l’objectiu d’animar i fer més amè l’obligat confinament per afrontar la crisi del Coronavirus, el Museu Abelló s’ha sumat al moviment mundial per apropar l’art a les llars amb un concurs entre totes les persones que facin la visita virtual a les sales de l’equipament.

Des de fa uns anys, el Museu Abelló és present a la plataforma virtual Google Art, des d’on es pot fer una visita virtual a la col·lecció Abelló, gaudir de les obres més destacades i passejar per les sales del Museu i la Casa del Pintor. Tot aprofitant el moviment #joemquedoacasa i sumant-se a la proposta dels museus de posar l’art a l’abast de les llars, el Museu Abelló ha ideat un concurs per incentivar les visites virtuals a l’equipament.

Bases i qüestionari

Inicia visita virtual

Premis
Entre totes les persones que contestin correctament, sortejarem 5 lots de productes del Museu, cadascún amb un catàleg de l’exposició permanent i dues entrades per visitar el Museu i la Casa del Pintor.

• concurs-visita-virtual-museu-abello