Visita segura

,
15/03/2021

Us donem la benvinguda al Museu en temps de COVID-19 i us expliquem les mesures* que hem adoptat per tal que el Museu sigui un espai cultural de trobada segur.

• Seguim estrictament les recomanacions sanitàries pel que fa al control d’aforaments.
  • Hem extremat i intensificat la neteja de tots els seus espais i elements, especialment aquells que estaran al vostre abast: vitrines, serveis públics, elements i espais de descans, ascensors, escales i baranes, etc.
  •     Hem disposat diferents punts d’higiene amb gel desinfectant a l’entrada del Museu i al llarg del recorregut de la visita.
  •     Hem instal·lat diferents punts d’informació i de senyalització per recordar les mesures de visita segura que cal seguir: ús obligatori de la mascareta, sentit únic de la visita, distància de seguretat, aforament limitat, etc.
  •     Hem col·locat mesures de protecció als elements de la botiga. Els podreu adquirir sol·licitant-ho al personal d’atenció al públic.
  • Les mesures relatives a l’aforament i distància de seguretat, afecten especialment la visita a la Casa del Pintor, ja que es tracta sempre d’una visita comentada i en espais limitats. Actualment, les visites es fan en grups molt reduïts i sempre amb reserva prèvia (abans de venir a visitar aquest espai, truca al 93 544 50 99 per informar-te de la situació actual i reservar la teva visita)**

*Seguim estrictament les mesures establertes en tot moment per les autoritats responsables pel que fa al sector cultural dels museus, tot adaptant els aforaments als percentatges establerts, així com seguint les indicacions sobre la possibilitat de realitzar visites comentades, activitats, tallers, etc.

**En tot moment, es mantenen les visites per a grups bombolla i escolars (amb reserva prèvia).