L’exposició produïda pel Museu Abelló Fer l’humor amable visita Llançà

17/09/2021

Divendres passat és va inaugurar al Museu de l’Aquarel.la de Llançà la mostra Fer l’humor amable produïda pel Museu Abelló. Amb aquesta nova inauguració, l’Ajuntament de Mollet, a través del Museu Municipal Joan Abelló, segueix donant a conèixer arreu l’obra de Josep Antoni Fernández, ninotaire il·lustre i molletà d’adopció

Es tracta de l’exposició retrospectiva que es va fer l’any passat al Museu Abelló, una antologia que abraça els diferents aspectes vitals d’un dels noms imprescindibles de l’humor català contemporani.

A partir d’aquí, la mostra ha esdevingut itinerant exposant-se al Museu Palau Mercader de Cornellà, el Centre Cultural Arts Santa Mònica de Barcelona i, ara, al Museu de l’Aquarel.la de Llançà. Properament, l’exposició visitarà les ciutats de Ripollet i León.

En Fer estava molt arrelat a Llançà, una ciutat on hi tenia casa i on va néixer el premi Gat Perich.

Coincidint amb el primer aniversari de la seva mort, Llançà ret homenatge a la seva figura amb aquesta exposició que es podrà visitar fins a principis del mes d’octubre.

A l’acte d’inauguració hi van ser presents l’alcaldessa de Llançà, Núria Escarpanter, la regidora de Cultura, Sònia Sarola, la germana de Fer Noemí Fernández, Antoni Godoy, amic del ninotaire i Pepa Ventura, directora del Museu Abelló.

• FER