El Museu Abelló a la plataforma VISITMUSEUM

14/04/2016

El Museu Municipal Joan Abelló ja es troba actiu i en línia a la plataforma digital Visitmuseum, una eina essencial per al públic turista interessat en la cultura i el patrimoni que pretén ser un element de suport a la visita presencial.

Visitmuseum és una aplicació promoguda per l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, que ofereix al públic turista un element de suport a la visita presencial als museus catalans. Aquesta eina permet a l’usuari complementar el seu recorregut amb continguts disponibles en diversos idiomes i gaudir en detall i gran qualitat d’una selecció acurada de les principals peces de cada museu.

El Museu Abelló ja es pot trobar en l’aplicació, amb informació sobre les instal·lacions, les exposicions permanents, les peces més destacades i la Casa del Pintor. A més, la plataforma també inclou els vídeos d’experts amb informació de les peces seleccionades que el Museu va elaborar per al projecte Museu Jove 2.0.

L’aplicació presenta també totes les dades pràctiques per a la visita, i els enllaços corresponents per a saber-ne més o poder compartir l’experiència a les xarxes socials.

Visitmuseum està disponible per a IOs i Android, així com via web a l’adreça http://visitmuseum.gencat.cat .

• visitmuseum-museu-abello