El Museu viatja

05/06/2019

El Museu Abelló presta les seves obres per a exposicions a altres museus i institucions culturals. Actualment, les obres del nostre fons que hem prestat són:

• Per a l’exposició Realisme(s) entre guerres a Catalunya (1917-1936), el Museu deixa les obres Amistat de Pere Pruna i Baralla, de Ramon Calsina. L’exposició es podrà veure del 4 de juliol al 13 d’octubre als Museus de Maricel de Sitges i, tot seguit, itinerarà pels museus de Valls i la Garrotxa fins el maig de 2020.
  • Per a l’exposició Blau. El color del Modernisme, el Museu deixa l’obra de gran format Coves de Mallorca, de Joaquim Mir. L’exposició es pot visitar del 3 de maig al 25 d’agost al CaixaForum de Sevilla. Posteriorment, es podrà veure al CaixaForum de Saragossa i de Palma. L’obra retornarà a Mollet l’estiu de 2020. Mentrestant, el Museu Abelló lluïra una reproducció de l’obra a mida natural.
  • Per a l’exposició MUXART, color i composició deixem l’obra “Bodegó”.
    Aquesta exposició es podrà veure al Museu de Mataró a partir del 3 de juliol de 2014 i restarà a la permanent de l’Espai Muxart de Martorell.

El Museu Abelló itinera exposicions:

• Actualment no tenim cap exposició itinerant.
  • Bodegó, Muxart