Recursos per a la visita

Només necessites un dispositiu intel·ligent (smartphone o tauleta) per gaudir de totes les possibilitats que t’ofereix la visita al Museu. Disposem de tauletes que pots demanar a la Recepció.

Audioguia

Per mitjà de l’app Visitmuseum, tens la possibilitat de visitar el Museu Abelló a través d’una completa audioguia que et portarà pels diferents àmbits, artistes i moviments de la Col·lecció Abelló.

Visitmuseum és un recurs online de la Generalitat de Catalunya a través del qual pots planificar la visita al Museu, obtenir informació molt completa i escoltar l’audioguia en diferents llegües (català, castellà, anglès i francès).

No és necessari descarregar l’app, pots accedir a l’audioguia a través de les tauletes del Museu o amb el teu smartphone a la web de Visitmuseum.

Textos, cartel·les i codis QR

Les exposicions s’acompanyen de textos que contextualitzen les obres exposades i expliquen la mostra. Totes les obres del museu s’acompanyen d’una cartel·la amb la fitxa tècnica: autor, títol, cronologia, material i tècnica. A més, les peces més destacades de la col·lecció estan senyalitzades amb un codi QR a través del qual s’accedeix a un vídeo on una persona experta analitza l’obra (alguns d’aquests vídeos estan subtitulats i interpretats en llengua de signes).

En alguns casos, les exposicions temporals disposen d’espais didàctics que ajuden a complementar la informació de manera més multidisciplinar per gaudir d’una visita més completa.

Visites guiades

Per concertar una visita guiada:
museuabello@molletvalles.cat
Si voleu fer la visita en francès o anglès s’haurà de demanar amb 10 dies d’antelació

Museu
Visites individuals concertades i grups (màx. 20 persones): Consultar tarifes AQUÍ
Matins de dimarts a diumenge
Tardes de dijous a dissabte

Casa del Pintor
Visites guiades (mínim una persona, màxim vint): Consultar tarifes AQUÍ
Sortides des del Museu

Consulta els horaris AQUÍ

Menhir
Per grup i fins a un màxim de 20 persones: 22,70€

Consulteu tarifes per conèixer les tarifes reduïdes de què disposem.