La Casa del Pintor Escoles

La casa del Pintor

La Casa del Pintor Abelló és un lloc privilegiat i màgic on es pot descobrir la passió per l’art i pel col·leccionisme. A través d’una gran quantitat d’objectes, i principalment de pintures i escultures, ens podem apropar a diferents èpoques i mons.

1. Educació infantil
Títol: L’armari dels sentits
Descripció: A partir d’un armari rober de joguina ple de propostes i activitats per l’aula, experimentarem amb els cinc sentits la casa d’un col·leccionista. Tot seguit, farem una visita dinamitzada a la Casa del Pintor.
Taller: Treball experimental amb els colors.

2. Primària
Títol: Un món dins la maleta
Descripció: A través dels jocs que ens proposen les maletes per treballar a l’aula, s’introduirà l’alumnat al món del col·leccionisme i dels viatges de Joan Abelló.
L’activitat es complementa amb una visita dinamitzada a la Casa del Pintor.
Taller: Elaboració d’un quadern de viatges.

3. Secundària
Títol: Abelló, el pintor viatger
Descripció: Viatjarem a través de l’obra i la col·lecció Abelló, tot dialogant sobre la diversitat de cultures i paisatges.
Taller: Experimentarem amb la tècnica del pastel.

Títol: Modernismes
Descripció: Visita didàctica  a través dels objectes de la col·lecció per conèixer les principals característiques del modernisme català.
Taller: Disseny i creació d’un cartell reinterpretant el llenguatge modernista.

4. Batxillerat
Títol: Abelló i el col·leccionisme
Descripció: Visita a les diverses col·leccions de la Casa del Pintor, on descobrirem i comprendrem la passió d’Abelló pel col·leccionisme, mitjançant les diferents peces que l’artista va adquirir.
Taller: Creació d’un llibre d’artista amb tècnica mixte i collage.

Títol: Modernismes
Taller: Disseny i creació d’un cartell reinterpretant el llenguatge modernista.

5. Per a tots el nivells
Títol: La Casa del Pintor Abelló
Descripció: Visita didàctica a la Casa del Pintor Abelló adaptada als diferents nivells.

PREUS:
Visita: 35,00 € grup classe
Visita i taller: 3,00 € per alumne
*Activitat doble: 6 € per persona

Consulta totes les activitats

Veure més informació sobre activitats relacionades a Itineraris i packs d’un dia.