Envia’ns una postal i guanya una experiència gastronòmica

04/08/2019

En el marc de l’exposició “Un món sense mapes. Els viatges de Joan Abelló”, hem engegat dos concursos en els quals pots guanyar una experiència gastronòmica per a dues persones gentilesa de B the travel Brand (c. Barcelona, 11 – Mollet del Vallès) i diferents lots de productes de l’exposició.

Envia’ns una postal com les d’abans
Us animem a enviar-nos una postal dels indrets on viatgeu o, simplement, dels paisatges que més us agradin.
Entre totes les postals rebudes, sortejarem una experiència gastronòmica per a dues persones (gentilesa de Bthe travel Brand – c. Barcelona, 11 – Mollet del Vallès).

També tindrà premi el text més original, que rebrà un lot de productes de l’exposició. Per participar podeu enviar tantes postals com vulgueu, abans del 31 d’octubre de 2019 a:
Museu Abelló
Berenguer III, 122
08100 – Mollet del Vallès – Barcelona

*RECORDA’T de posar un telèfon o mail de contacte!

Concurs a Instagram #ViatgesAbelló
Immortalitzeu els indrets o paisatges que us inspirin i compartiu la fotografia a Instagram amb l’etiqueta #ViatgesAbelló, del 18 de maig fins al 31 d’octubre de 2019. Entre totes les publicacions, sortejarem un lot de productes de l’exposició.

• concurs-viatges-abello