Racó de l'Artista

10/05/2024
IMG-20240420-WA0014

Del 2 de maig al 23 de juny de 2024-

Res a dibuixar és una mostra fruit de la realització del taller vinculat a l’exposició d’Irena Visa, Res a veure, en la qual l’artista exposa els indicis de cinc obres de la col·lecció que queden descrites a través del testimoni oral de cinc persones que coneixen les obres perquè treballen al Museu Abelló.

La proposta del taller va ser plasmar plàsticament el que escoltaven a través de les descripcions orals de les obres. Com el joc del telèfon, el testimoni oral descriu el que li agrada o impacta més de l’obra (sense tenir-la al davant), i els participants del taller van versionar i transmetre aquesta obra recreant una de nova amb tècniques diverses. Aquestes creacions fetes només a partir dels testimonis orals es troben exposades al Racó de l’Artista, juntament amb uns codis QR mitjançant els quals el visitant pot conèixer el testimoni oral que descriu cadascuna de les peces en les quals es van basar els participants.

Entrada lliure.