DAU AL SET en el fons del Museu Abelló


08/07/2007

Del 3 de maig al 8 de juliol de 2007 /

Mostra comissariada per Arnau Puig sobre el fons de l’anomenat grup Dau al Set, del qual n’eren components plàstics els pintors Joan Ponç, Antoni Tàpies, Modest Cuixart, Joan-Josep Tharrats i el poeta Joan Brossa.

El museu té una important quantitat d’obres recollida d’aquests artistes des de l’inici per la curiositat, interès i afanycol·leccionista de Joan Abelló.

L’exposició mostrava també l’obra de Joan Abelló contemporània dels fets, que serveix per mostrar el punt de connexió amb l’acció dels components de Dau al Set i una panoràmica dels artistes que, tot i ser contemporanis de la gent del grup, per qüestions de coneixença física personal i ateses les dificultats de connexió en aquelles circumstàncies, no pogueren formar part d’aquella escomesa, malgrat ser-ne creadors innovadors.

  • Dau al Set