Fer. L’humor amable

PRORROGADA fins el 25 d’octubre /

Del 18 de gener fins el 25 d’octubre de 2020

Comunicat del Museu per la mort de Fer:
“Lamentem una gran pèrdua i donem el nostre més sentit condol a la família i amics d’en Fer (Josep Antoni Fernández). Director d’El Jueves i ninotaire a El Punt Avui, havia viscut la seva infantesa a Mollet. A més, des del gener, acollim una exposició retrospectiva de la seva obra i hi hem treballat estretament. Treballarem per acomiadar-lo properament amb el nostre homenatge particular.”

Presentació de l’exposició
Josep Antoni Fernández i Fernández, (Mansilla de las Mulas, Lleó, 1949 – Barcelona, 2020), conegut pel seu pseudònim Fer, és un dels més importants dibuixants d’humor de la premsa catalana. Publica els seus ninots al diari El Punt Avui des de 1987 i ha estat director de revistes satíriques com El Papus o El Jueves. Impulsor del Premi Internacional d’Humor Gat Perich, ha rebut fa poc la Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria vital i artística. L’exposició ha estat comissariada per KAP (Jaume Capdevila).

Amb aquesta exposició, Fer torna a casa, ja que el Museu Abelló és l’antiga caserna de la Guàrdia Civil on ell va viure la seva infantesa.

Dossier de l’exposició

ACTIVITAT DE CLOENDA
Dijous 15 d’octubre, 20 h
Homenatge a Fer
El periodista Iu Forn modera una xerrada amb la participació dels dibuixants Ant, Joma, Kim i Kap.
Aforament limitat. Imprescindible inscripció (Tel. 93 544 50 99 / museuabello@molletvalles.cat)

VIDEO-VISITA GUIADA A L’EXPOSICIÓ

Començar la video-visita (Youtube)

VIDEO PRESENTACIÓ DEL COMISSARI KAP