El Modernisme i les flors. De la natura a l’arquitectura

Del 5 de novembre de 2020 al 24 de gener de 2021

Entre finals del segle XIX i començaments del segle XX, la natura va ser la gran musa i font d’inspiració d’arquitectes i artistes. La flora va esdevenir un dels repertoris per excel·lència de l’arquitectura modernista, que va establir un veritable diàleg amb el món vegetal a través de les arts decoratives.

L’exposició es complementarà amb una sèrie de peces modernistes del fons del Museu Abelló que tenen les flors i la natura com a protagonistes. Aquesta selecció s’exposarà a la planta baixa, on també s’oferirà al públic familiar diferents propostes d’activitats per fer a casa.

Exposició itinerant. Organitza: Museu d’Art de Cerdanyola i Museu d’Esplugues de Llobregat amb el suport de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Tríptic de l’exposició

Video visita comentada

Activitats familiars

En finalitzar la visita, podeu demanar a recepció una bosseta amb material per fer el Taller de creació d’un imant modernista vostre taller a casa.

Activitats complementàries

En funció de la situació sanitària, concretarem el dia i hora per a diverses activitats. Algunes de les activitats previstes són:

• Taller de vitralls (a càrrec d’Anna Santolaria)
  • Taller de decoració amb flors naturals
  • dsc09654
  • modernisme i flors