El Modernisme i les flors. De la natura a l’arquitectura

Del 5 de novembre de 2020 al 24 de gener de 2021

Entre finals del segle XIX i començaments del segle XX, la natura va ser la gran musa i font d’inspiració d’arquitectes i artistes. La flora va esdevenir un dels repertoris per excel·lència de l’arquitectura modernista, que va establir un veritable diàleg amb el món vegetal a través de les arts decoratives.

L’exposició es complementarà amb una sèrie de peces modernistes del fons del Museu Abelló que tenen les flors i la natura com a protagonistes. Aquesta selecció s’exposarà a la planta baixa, on també s’oferirà al públic familiar diferents propostes d’activitats per fer a casa.

Exposició itinerant. Organitza: Museu d’Art de Cerdanyola i Museu d’Esplugues de Llobregat amb el suport de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Disponible el catàleg de l’exposició a la botiga del Museu (5 €).

Tríptic de l’exposició

Video visita comentada

Activitats familiars

En finalitzar la visita, podeu demanar a recepció una bosseta amb material per fer el Taller de creació d’un imant modernista vostre taller a casa.

Activitats complementàries

En funció de la situació sanitària, concretarem el dia i hora per a diverses activitats. Algunes de les activitats previstes són:

• Taller de vitralls (a càrrec d’Anna Santolaria)
  • Taller de decoració amb flors naturals
  • dsc09654
  • modernisme i flors