Exposicions anteriors

06/11/2017
Camaleó, Varvara & Mar

Del 14 de desembre 2017 al 25 de març de 2018 /

Varvara & Mar (Varvara Guljajeva i Mar Canet Solà)

Camaleó és una bandera blanca formada per un teixit de leds que li permeten transformar-se en la bandera de qualsevol país. La bandera reacciona a la presencia del públic mostrant de forma compulsiva les insignes de diferents països, extretes aleatòriament d’una base de dades. El disseny de la bandera no acaba mai de completar-se, sinó que muta constantment i és converteix en una bandera del món i cap d’elles al mateix temps. Completen la mostra les obres “One flag every day”, “Who is the next?” i “Democracy”.

Díptic de l’exposició

Activitats:

• Dissabte 13 de gener, 11.30 h: Visita guiada de la mà del seu autor Mar Canet (gratuït)
  • Dilluns 22 de gener, 12 h: Visita i taller infantil “Pintem una bandera”. Edat: de 4 a 12 anys (gratuït)
  • Diumenge 11 de març, 11.30 h: Visita guiada a l’exposició, a càrrec dels Serveis Educatius de Museu (gratuïta)