General

S’obre la convocatòria de Feminartist 2023


01/01/2023
438d8a95-1d73-40ca-a7d9-b54d369b6fb4_alta-libre-aspect-ratio_default_0

L’Ajuntament de Mollet del Vallès obre, un any més, la convocatòria d’arts visuals i musicals per a l’exposició col·lectiva Feminartist 2023. La convocatòria estarà oberta des d’avui i fins el 13 de febrer. La mostra tindrà lloc del 3 de març a l’1 d’abril al Centre d’Informació i Recursos per a Dones (CIRD) Joana Barcala, amb motiu del Dia internacional de les dones el 8 de març.

La convocatòria s’adreça a totes les artistes dones del Vallès Oriental, majors de 16 anys que, de manera individual o col·lectiva, s’expressin a través de disciplines audiovisuals o musicals.  Les temàtiques relacionades amb la dona poden incloure diferents àmbits de la cultura, explotació, opressió, discriminació, apoderament, interseccionalitat, sororitat, expressió de gènere i identitat sexual, etc.

Dues de les artistes seleccionades per un jurat exposaran individualment a El Racó de l’Artista del Museu Abelló i a CIRD Joana Barcala.

Segons la regidora de Polítiques de Gènere, Feminisme i Diversitat, Núria Muñoz, “obrim novament aquesta convocatòria perquè és important continuar donant visibilitat a les dones i promocionar l’art amb mirada femenina.  Accions com aquestes refermen el nostre compromís amb les dones, amb la defensa dels seus drets i amb les polítiques d’igualtat com a instrument per avançar cap a una societat lliure de masclisme”.

Les obres poden ser de diverses tipologies: curtmetratges, videoclips, enregistraments musicals, presentació d’obres plàstiques o escultòriques, etc. i diverses temàtiques relacionades amb l’àmbit de la dona.

Es poden enviar un màxim de 2 propostes per artista o col·lectiu, d’una durada màxima de 5 minuts. Les obres s’han d’enviar a través de wetransfer al correu cirdjoanabarcala@molletvalles.cat

Consulta aquí les bases de la convocatòria.