Ja disponibles les activitats escolars per al curs 2020-2021

17/07/2019

Cada any, el Museu presenta a les escoles una àmplia oferta educativa per al curs vinent, un programa de visites i tallers pensat per als diferents nivells escolars i basat en el patrimoni de la Fundació Municipal Joan Abelló: el fons de la col·lecció, l’obra de Joan Abelló, la Casa del Pintor i el Menhir de Mollet.

A més, en funció de les exposicions temporals de cada moment, també es dissenyen visites i tallers escolars.

Totes les activitats estan adaptades al currículum escolar per als diferents nivells educatius (des de l’educació infantil, primària, secundària i batxillerat).

L’objectiu dels serveis educatius del Museu Abelló és fomentar l’educació artística i la participació en activitats culturals, per tal de desenvolupar la creativitat i la innovació dels infants per a la formació de ciutadans crítics i participatius. Per això, també s’ofereix als mestres la possibilitat d’impartir la seva classe des del Museu fent servir el fons de la col·lecció com a suport.

Aquest programa amb l’oferta educativa del Museu es fa arribar a totes les escoles i instituts de Mollet i municipis del voltant.

Oferta educativa 2020-21Serveis educatius 2020-2021 eFlyer optimitzat

• activitats-escolars-2019-2020